بارانی

ساخت وبلاگ

رپورتاژ آگهی چیست ؟

  • رپورتاژ آگهی چیست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت ها که برای بهبود رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند ، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.

    به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

    رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟

    چطور یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

    رپورتاژ یعنی چه ؟

    به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .

    رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشود.

    همچنین یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

    درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : رپورتاژ,آگهی,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:48

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 2

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 2

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,2, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:34

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,قورباغه,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 271 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:22

از آژانس مسافرتي داخلي چه وظايفي دارد و ما چه انتظاري داشته باشيم؟

آژانس مسافرتي يعني تهيه بليطي آسان و هتلي در دسترس است که کيفيت در آن نقش اول را ايفا کرده براي همين سايت تبيان مطلبي دارد درباره آژانس مسافرتي داخلي و ايرانگردي چه وظايفي دارد و هر فرد در آن مي‌تواند بسته به نياز خود مسافرتي عالي و بدون کوچک‌ترين دل‌مشغولي را در ايرانگردي تجربه نمايد.

 آژانس مسافرتي فارا گشت کورش کبير با در اختيار قرار دادن با کيفيت‌ترين و مقرون ‌به ‌صرفه ترين خدمات؛ سفري آسوده و مطمئن که در آن رفع نيازهاي شما اولين ملاک و مهم‌ترين آن باشد را ساماندهي مي‌کند.  سفري به ‌يادماندني که در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما مي‌توانيد براي درک اين تجرب? دلپذير و با نهايت کيفيت در کنار امکاناتي قابل ‌قبول و خوب سفري متفاوت با آنچه تاکنون تجربه نموده‌ايد را با آژانس فارا گشت طي نماييد.

ne21_f1.jpg

بدل نمودن يک سفر معمولي به يک گردش فوق‌العاده يکي از خواسته ‌ها و فعاليت‌هاي ناب ما است که باعث شده در ساي? تلاشي شبانه‌روزي به يکي از پرطرفدارترين آژانس‌ها تبديل گرديم و خدماتمان رضايت صد درصدي مشتريان را کسب نموده باشد رضايتي که سال‌هاي سال است در کارنامه درخشان اين آژانس سربلند، مي‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتريان وفادارش افزوده مي‌گردد.

 

پشتيباني کامل از شما در سفر

 پشتيباني آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر مي‌تواند نکت? مهمي باشد که انتخاب آن را با کمترين ترديد مواجه نمايد زيرا امنيت خاطر ايجادشده بهترين نويد براي سفري سراسر لذت و خاطري کاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت مي‌توانيد در هر زمان و مکان از سفر که با مشکلي روبرو شديد حمايت همه‌ جانب? آن را احساس نماييد از اين ‌رو خدمات متنوعي که اين برند ارائه مي‌دهد ازيک‌طرف آن را در بين رقيبانش ممتاز نموده و از طرف ديگر آمادگي هميشگي‌اش به پاسخگويي آن را در رتب? اول آژانس‌هاي مسافرتي قرار داده است اگر به دنبال کاهش هزينه‌هاي سفر هستيد و مي‌خواهيد هتل و بليط هواپيمايي ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر را بيابيد اين آژانس بهترين گزينه و برترين انتخاب است.

 رزرو انواع مختلف هتل در داخل و خارج از کشور در کنار قرارداد با انواع شرکت هاي هواپيمايي بين المللي امکان تنوع انتخاب پرواز ازنظر کيفيت و قيمت را فراهم مي‌کند و سفري از هر نظر مناسب را براي شما ايجاد مي‌کند.

ما در هر زمان که شما مايل به سفر باشيد مطمئناً پيشنهادهاي داغ و هيجان‌انگيز بسياري خواهيم داشت که شما از هر مکان در ايران بعنوان مجري اصلي تور ايرانگردي بخصوص براي تورهاي شهرهاي مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ کيش؛ شيراز؛ يزد؛ اصفهان؛ کرمان؛ تبريز و سرعين را راضي خواهد نمود فقط کافي است با مشاوران ما تماس گرفته و مکان مبدأ و مقصد خود را بيان نماييد و سپس با پيشنهادهاي متنوعي که در پيش روداريد يکي از آن‌ها که با شرايط شما سازگارتر است را انتخاب نماييد.

 

تورهاي داخلي و گردشي از نوع شيرين وطني

مي‌شود ايراني باشي و ايرانگردي را دوست نداشته و جاي‌جاي سرزمينمان را به مدد تور ايرانگردي نشناسي؟ شهرهاي مختلف ايران گردشگران را از آن‌سوي آب‌ها به سمت خود مي‌کشاند و جاذبه‌هايش علاقه‌مندان بسياري را شيفته نموده است.

حال ايرانيان چگونه در اين مسابقه سفر و مسافرت از توريست‌ها عقب‌مانده و با مناطق ديدني کشورشان بيگانه باشند؟ پس تا بيش از اين دير نشده با ما تماس بگيريد و يک تور داخلي ايرانگردي فارا گشت براي خود و خانواده و يا جمع دوستانتان رزرو نماييد و اين لذت را با آن‌ها نيز تقسيم کنيد.

بيا اين بار يه جور ديگه بريم سفر داخل ايران شهر يا کشور خودمون. همه اينها که گفتم و گفتي من نگفتم لازمه، ولي هرگز همه اينا با هم جور نمي شه اگر هم بشه مطمئنا يکيش جور نمي شه. يعني اينطوري هيچ وقت نمي خواي بري سفر؟

 سفرهايي که رفتي رو مرور کن؛ بي تعارف مرور کن…چندتاشون همه شرايط جور بود رفتي ؟

خيلي از سفرهامون رو به دليل رودربايسي و دعوت ديگران و دوستان و کلافگي و فرار از روزمرگي رفتيم. که البته خوش هم گذشت در نهايت. البته کم و زياد داره ولي بالاخره حتي اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشکل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار مي کنم و دعوتت مي کنم شما رو به يه سفر ايران گردي کامل و امن.

 

بهترين انتخاب، بهترين سفر

گزينه‌هاي فراوان امکان مقايسه را براي شما فراهم نموده و دست شما را براي انتخاب باز گذاشته و در کوتاه‌ترين زمان ممکن تعداد بسياري از انتخاب‌ها را در پيش روي شما مجسم مي‌کند شما مي‌توانيد با هر ميزان بودجه و باقيمتي غيرقابل‌تصور و بسيار پايين‌تر ازآنچه بدان فکر مي‌کرديد يک سفر عالي و کم‌هزينه را براي خود و خانواده‌تان انتخاب نماييد و در آينده نيز آن‌ها را به دوستان خود پيشنهاد دهيد.

همانطور که متوجه شديد تورهاي داخلي بسيار جذاب هستند و براي بهتر اجرا شدن آن لازم است که يک متخصص با تجربه برنامه هاي گشت از جاهاي ديدني شهرهاي مختلف در قالب تورهاي چابهار، مشهد، کيش، قشم، شيراز، اصفهان، يزد، تبريز، کرمان، سرعين را براي شما اجرا کنند. تور ايرانگردي فارا گشت يکي از متخصصين اين سفر هستند که ميتوانيد با خيال راحت روي آنها حساب کنيد. مطمئنا امسال با اين برنامه هاي تخصصي بسيار به شما خوش خواهد گذشت.

 آژانس مسافرتي فارا گشت (https://faragasht.com/) با سال‌ها تجربه در تور ايرانگردي مفتخر است به مشتريان فهيمي که طي اين سال‌ها هميشه همراه او بوده‌اند و وي مجري طراحي سفرهايي باکيفيت از مرداد سال 1392 تا به امروز براي آن‌ها بوده است.

 

آدرس آژانس فارا گشت کوروش کبير:

تهران، ميدان ولي عصر، ابتداي کريمخان، ساختمان کيميا، واحد 33

شماره تلفن تماس براي رزرو تور و راهنمايي درباره سفر:

02188909296

 

منبع مقاله:

https://faragasht.com

 

https:// tebyan.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,انتخاب,بهترین,سفر, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 222 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 15:01

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند. 

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,آلمان,یا,تحصیل,در,فنلاند؟,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 264 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:13

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:13

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و کارايي هاي آن

زماني که صحبت از حفاظ پنجره  به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

کارايي هاي نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

زماني که صحبت از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

زندگي روزمره ايجاب مي کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد و همين هم باعث مي شود که خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد. در اين حال اينکه شما بتوانيد از يک حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده کنيد، علاوه بر اينکه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي کند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد کرد.

زماني که صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يک سد محکم عمل کنند.

نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

با تمامي حرف هايي که گفته شد، باز هم عده اي تصور مي کنند که نصب نرده بالکن تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي کاربرد خواهد داشت که قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي که تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري کنيم که هرچقدر هم تکنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي که براي شکستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که اين تفکرات را دور بريزيد و به دنبال يک حفاظ محکم براي خانه خود باشيد. اگر شما منزل يا ويلايي داريد که در آن سکونت نمي کنيد، به طور قطع نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره مي تواند به شما در اين زمينه کمک کند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

گذاشتن نرده آهني محافظ پنجره دو جداره چه مزيتي دارد؟

يکي از نکاتي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره علاوه بر اينکه به شما کمک مي کند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست که تمامي نرده هايي که شما از آنها استفاده مي کنيد تنها شکل آهني داشته باشند بلکه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها کاري که بايد بکنيد اين است که نمونه هاي موجود را بررسي کنيد.

اگر شما از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استفاده کنيد در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگيري خواهيد کرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي کند. شايد تصور شما اين باشد که محل سکونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد که نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده کنيد. در اين حال نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان کمک کند.

انواع نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

پيش از هرچيز بايد بدانيد که نرده آهني محافظ پنجره دو جداره هم انواع مختلفي دارد. شما ميتوانيد از انواعي استفاده کنيد که براي ساختمان شما مناسب هستند. معمولا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره در جنس ها و همچنين مدل هاي مختلفي توليد خواهند شد که در نهايت روي پنجره شما نصب مي شوند و شکل آن ها را به کلي تغيير مي دهند. انتخاب نوع حفاظ نيز کاملا به سليقه و همچنين ميزان امنيت شما بستگي دارد. البته برخي از حفاظ ها هستند که براي شرايط آب و هوايي خاصي ساخته مي شوند و براي مثال مي توانند مانع از ورود نور خورشيد به داخل ساختمان شما شوند. در اين حال بهتر است که با يک متخصص در اين زمينه هم مشورت کنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره آهني

يکي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است که مقاومت بسيار زيادي دارد و در شکل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممکن است که رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد که مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

يکي از انواع حفاظ ها که زيبايي خاصي دارد، حفاظ شبه چوبي است. دقت داشته باشيد که اين نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنين آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه اي مرطوب زندگي ميکنيد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها استفاده کنيد. معمولا حفاظ هاي شبه چوب در مقابل پوسيدگي هم مقاوم هستند اما  نيازمند نظافت هاي خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب مي کنند.شما ميتوانيد از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره براي حفظ امنيت محل زندگي خود استفاده کنيد. البته دقت داشته باشيد که در اين زمينه از فروشگاه هاي معتبر خريد کنيد و خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد.

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره ساختمان

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره متحرک 

 

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : نرده,آهنی,محافظ,پنجره,دو,جداره,و,کارایی,های,آن, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 263 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:28

حفاظ پنجره متحرک و مشخصات آن

حفاظ پنجره متحرک امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد.

که شما بتوانيد از ابزاري که در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد.

يکي از بخش هايي که شما ميتوانيد توسط آن از هواي تازه و همچنين نور خورشيد بهره مند شويد.

استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد.

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نرده فلزي براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از حفاظ پنجره متحرک استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.


حفاظ پنجره متحرک چيست؟

نرده در واقع شامل تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد.

از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده کنيد.

البته اينکه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد.

به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خود برقرار کنيد. دقت داشته باشيد.

که انتخاب حفاظ آهني براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر کنيد.

در واقع کيفيت و همچنين زيبايي از جمله المنت هاي مهم براي انتخاب حفاظ پنجره متحرک هستند.
در اين بين شايد نصب حفاظ  يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد.

در اين زمينه بهتر است که بدانيد که انواع مختلفي از جوش ها براي نصب حفاظ پنجره متحرک وجود دارد.

که از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اکسيد کربن اشاره کرد.

اين جوش ها در واقع براي نصب حفاظ پنجره متحرک مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر شما کار خود را به افرادي بسپاريد که در اين زمينه متخصص نيستند،

ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي زشت و ناجور ديده شود.

که به همين دليل است که گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت خاصي دارند.

شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد کار نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

 

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره متحرک هم مانند درب انواع مختلفي دارد،

دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام شود.

شما ميتوانيد همچنين کار خريد حفاظ پنجره متحرک را به صورت آنلاين هم انجام دهيد.

در اين صورت بايد با انواع اين نرده ها آشنا شويد که از جمله آنها مي توانيم موارد زير را معرفي کنيم.

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد.

اين نوع درب ها در واقع به شما اجازه مي دهند که کار باز و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد.

و همچنين در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که باعث مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند.

و همچنين زيبايي ساختمان را نيز تحت تاثير قرار مي دهد.

نرده فلزي در واقع از نوع تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است.

که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد.

شما ميتوانيد با خريد انواع اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش قرار دهيد.

دقت داشته باشيد که خريد اين نوع حفاظ پنجره متحرک در واقع براي مکان هايي که پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.
معمولا قطعات اين نوع سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل،

امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي بيشتري هم استفاده کنيد.

و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

حفاظ پنجره متحرک باهاماس

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره متحرک به شمار مي آيند.

که حين باز و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند .

اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند.

اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.


حفاظ جاليزي

يکي ديگر از انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ جاليزي است.

شما البته با استفاده از اين نوع حفاظ ها نور خانه خود را کم خواهيد کرد

چرا که معمولا اين نوع حفاظ ها از ورود هرگونه نور به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد.

حفاظ هاي جاليزي هم مانند حفاظ باهاماس و همچنين

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني از امنيت بسياري در اين زمينه برخوردار خواهند بود.

و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به گونه اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهنمايي کنند.

اگر شما ميخواهيد ديد خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به دنبال حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

چرا حفاظ پنجره متحرک؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است.

که در ساخت خانه مورد استفاده قرار مي گرفته است.

شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت خانه خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم استفاده کنيد.

اما پيشنهاد ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خود قرار دهيد.

البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون قيمت آهن هم رو به افزايش است.

و همين هم باعث مي شود که شما در انتخاب حفاظ پنجره متحرک دچار ترديد شويد.

براي جلوگيري از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به صورت اقساطي انجام دهيد.

و در عين اينکه از يک خريد آسان و لذت بخش بهره مند مي شويد، امنيت خانه خود را نيز ايجاد کنيد.

استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد .

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد.

اينجاست که استفاده از حفاظ آهني براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد.

بايد از نرده فلزي استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,پنجره,متحرک,و,مشخصات,آن, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 275 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:18

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:46

خريد کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است که دوره‌اي کوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌کند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌کنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

کتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گرکاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين کتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است که نزديک بود او را از پاي درآورد. اثري کوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي که مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي کردن. اين کتاب کوچک و ساده مي‌تواند به کساني که فکر مي‌کنند به آخر راه رسيده‌اند کمک کند، نيز به آن‌ها که عزيزانشان با چنين مشکلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن کتابي است درباره‌ي اين که چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاريکي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلکان

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي کرد که تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم کرده بود . در زير عنوان اين کتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يک زن براي پيدا کردن قاتل ايالت طلايي کاليفرنيا. اين کتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يک قاتل سريالي که در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( کاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يک کتاب در اين باره را با انتشارات هارپرکالينز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يک خبرنگار و يک نويسنده‌ي جنايي ديگر با همکاري همسر ميشل مک نامارا کار ناتمام او را تکميل کردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:32

چاپ بنر يک فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

 

چاپ فلکسي

     فلکسي يا فلکس سازه اي است که در تابلو هاي سر درمغازه ها، مراکز خريد، تابلوهاي عابر پياده، برخي ازبيلبوردها و به طور خلاصه براي تابلوهايي که لامپ مهتابي دارند استفاده مي شود. فلکسي نور را از خود عبور مي دهد درحاليکه بنر اين قابليت را ندارد و بايستي ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دليل وجود لامپ مهتابي در فلکسي معمولا کمي تيره تر چاپ مي شود.

قيمت چاپ بنر

     قيمت چاپ بنر يا قيمت چاپ فلکسي بستگي به متريال مصرفي دارد . زيرا کره اي بودن يا چيني بودن متريال در قيمت نهايي تاثيرگذار است. جهت بررسي وتخمين قيمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بايستي از راهنمايي هاي متخصصين اين امر استفاده کرد

 تفاوتهاي بين بنر و با فلکس

     يکي از تفاوتهاي بين بنر و يا پوستر با فلکس امکان قرار دادن پوستر و بنر درهر جايي مي باشد درحاليکه فلکس تنها براي يک مکان خاص تعبيه مي شود مثلا سر در مغازه. هزينه طراحي و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن نيز از ديگر مزاياي بنر است.

بنر و فلکس و کاربرد هاي آن

     بنر براي بيلبورد هاو فلکس براي تابلو مراکز فروش مناسب مي باشد. بنر در اماکن مذهبي و اتحاديه هاي صنفي و انواع کسب و کار استفاده مي شود.

بنر و فلکس و لمپوست بنر

     لمپوست بنر سازه اي تبليغاتي است که از ميله‌هاي مستطيلي در ابعاد يک متر درسه متر تشکيل شده است که اين ميله ها در محل مورد نظر نصب مي شوند و از آنها جهت نمايش بنر استفاده مي شود. اين سازه، سازه اي جديد و مدرن جهت تبليغات مي باشد که ازمزاياي آن مي توان امکان اجراي تبليغات درابعاد مختلف را نام برد. يکي ازمزاياي ديگر لمپوست بنرها هزينه کمتر نسبت به ساير سازه هاي تبليغاتي مي باشد. از لمپوست بنرها مي توان در دانشگاه ها و ادارات، مراکز فرهنگي ورزشي و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده کرد.

شيوه ي چاپ بنر و فلکسي

     در چاپ بنر و فلکسي از چاپ اکوسالونت يا سالونت استفاده مي شود که چاپ سالونت ارزانتر بوده ولي چاپ اکوسالونت نوع جديدي از چاپ بنر است که کيفيت بالاتر و بي خطر بودن از خصوصيات آن است.

     بنر در تبليغات محيطي بسيار تاثيرگزار بوده و استفاده زيادي در تبليغات پيدا کرده است. در واقع بنر را پوستري تبليغاتي مي توان فرض کرد که در سايزهاي بزرگتر مورد مصرف قرار مي گيرد. بنر را از بيلبوردها گرفته تا درنمايشگاههاي مختلف بسته به نوع مصرف استفاده مي کنند. چاپ بنر نيازمند تخصص است و هر مرکز چاپ بنر را نمي توان به عنوان مرکز مطلوب براي چاپ درنظر گرفت. بنر جنس هاي مختلفي دارد ، بنر بسته به نياز وکاربري انواع مختلفي دارد بنابراين بايستي مشتري با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نمايد.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : چاپ,بنر,یک,فن,تخصصی,و,نیازمند,مهارت,و,شناخت,تخصصی, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 301 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:39

آشنايي با حفاظ آهني درب آپارتمان

حفاظ آهني درب آپارتمان امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد حفاظ آهني درب آپارتمان

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني آهني آپارتمان

درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
حفاظ آکاردئوني اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ حفاظ آکاردئوني تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب حفاظ آکاردئوني وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع حفاظ آکاردئوني

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که حفاظ آکاردئوني شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي حفاظ آکاردئوني را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ درب  آکاردئوني منزل

در زمينه خريد و نصب حفاظ آکاردئوني شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع حفاظ آکاردئوني را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد حفاظ آکاردئوني به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,آهنی,درب,آپارتمان, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 285 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:19

نکات مهم در برگزاري جشن عروسي ماندگار

 

جشن عروسي و تشريفات آن، يکي از مهم ترين و فراموش نشدني ترين وقايع رخ داده در زندگي هر زوج جواني است که پيوند مقدس و آسماني، تعهد، عشق و وفاداري خود را با برگزاري اين جشن بر همگان آشکار نموده و خاطره اي جذاب و هميشه ماندگار از اين مراسم به ارمغان خواهند برد. نحوه برگزاري جشن عروسي و تشريفات آن، از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و در مناطق مختلف ايران، بسته به فرهنگ ها، سنت ها و رسومات متفاوت به شکل متنوعي برگزار گرديده و در نظر گرفتن چند نکته مهم و اصلي در بهتر و زيباتر برگزار شدن جشن عروسي، اهميت فراواني خواهد داشت.

جشن عروسي در ايران

مراسم عروسي يکي از بزرگترين و مهم ترين مراسمات برگزار شونده در ايران بوده و به اشکال بسيار متنوعي اجرا مي گردد. در گذشته اين مراسم بسيار ساده تر و بدون تشريفات برگزار شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي زيادي  جهت برگزاري اين مراسم وجود نداشت. امروزه با توجه به گسترش و ورود فرهنگ غرب و الگوبرداري از شبکه هاي فضاي مجازي، عکس و فيلم هاي متنوع اينترنت و فيلم هاي ماهواره اي، برگزاري اين مراسم به شکلي ديگر مبدل گرديده و تشريفات پذيرايي و تزئيني در آن از جايگاه ويژه اي برخوردار گشته است. امروزه برخلاف گذشته، بيشتر مراسمات عروسي در باغ تالارها و يا تالارهاي سرپوشيده برگزار گرديده و به شکل جداگانه يا همزمان با مراسم عقد در اتاق هاي تزئين شده و زيبا مي باشند. زندگي مدرن امروزي بشر و کوچک شدن فضاي منازل مسکوني، مشغله هاي شغلي و کمبود زمان منجر گرديده است، بخش اعظمي از تدارکات و تشريفات برگزاري جشن عروسي و خدمات مرتبط با آن را به شرکت هاي خدماتي اجرا کننده مراسمات سپرده و تنها هزينه هاي مورد نياز را به شرکت ها پرداخت نمايند.

go_m3.jpg

آتليه هاي تخصصي عکس و فيلمبرداري

عکس و فيلم يکي از اصلي ترين و مهم ترين يادگاري هاي به جا مانده از جشن عروسي هستند که اهميت بسيار زيادي داشته و مي توانند لحظات شيرين و تکرار ناپذير پيوند زوجين را ثبت نموده و لذت داشتن يک خاطره خوب را براي ساليان سال به آن ها هديه نمايند. امروزه اين کار مهم را آتليه هاي عکاسي انجام داده و به شکل تخصصي، سفارشي و با استفاده از روش هاي به روز و نوين، عکس و فيلم ها را تهيه، ويرايش و ميکس مي نمايند. انتخاب و رزرو وقت آتليه از مهم ترين خدمات و اقدامات پيش از جشن عروسي بوده که به شکل حضوري و اينترنتي انجام گرفته و احتياج به تحقيق و کمي پرس و جو خواهد داشت. امروزه با توجه به گسترش و رونق کسب و کار در اين حرفه، تعداد آتليه ها در تمامي استان هاي کشور افزايش چشمگيري داشته و انتخاب يک آتليه از ميان اين همه تنوع، کار بسيار دشواري مي باشد. توصيه مي شود به آتليه هايي با کادر مجرب و داراي سابقه کاري بالا مراجعه نموده و پس از رزرو زمان از دفتر کاري، نوع عکس ها، فيلمبرداري و متدهاي ارائه شده در ويرايش و ميکس فيلم ها توسط آتليه را مطابق با سليقه و توان مالي خود، انتخاب نماييد.

 

سالن زيبايي و آرايش عروس

با اينکه گفته مي شود، انتخاب لباس عروس و تجهيزات مرتبط با آن مانند دسته گل و تاج، در زيبا شدن عکس ها، فيلمبرداري و جلب توجه ميهمانان اهميت بيشتري از آرايش صورت و موهاي عروس داشته؛ اما به جرات مي توان گفت اين دو انتخاب از نظر ميزان اهميت در يک کفه ترازو قرار گرفته و هر دو تاثير فوق العاده اي بر زيبايي عروس و عکس هاي آتليه اي خواهد داشت.

سالن هاي زيبايي تخصصي

امروزه سالن هاي زيبايي بسيار متفاوتي در استان تهران و ساير استان هاي کشور آغاز به کار نموده و کمي تخصصي تر و ماهرانه تر از گذشته، به فعاليت مي پردازند. يکي از تخصص هاي مهم و پرطرفدار در اين زمينه، تخصص آرايش و زيبايي عروس است. انتخاب سالن زيبايي و رزرو زمان آن نيز مانند آتليه يکي از کارهاي مهم و بسيار با اهميت پيش از برگزاري جشن و مراسم عروسي است. توصيه مي شود در اين زمينه با مشاورين سالن زيبايي مشورت نموده و يک مدل آرايش مو و صورت، متناسب و متوازن با رنگ پوست، مو و حالت چهره خود را انتخاب نماييد. امروزه با توجه به وسعت يافتن فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، امکان مشاهده، بررسي و انتخاب آنلاين مدل هاي مختلف آرايش عروس در سالن هاي زيبايي وجود داشته و حتي مي توان از مشاوره و رزرو آنلاين وقت ها نيز استفاده نمود. برخي از سالن هاي زيبايي، مدل هاي انتخاب شده شما را نيز اجرا خواهند نمود.

 

مديريت و هزينه هاي آرايشگاه زنانه در جشن عروسي 

مديريت و مدت زمان حضور در سالن هاي زيبايي، موضوعي بسيار مهم است که منجر به ايجاد خستگي، کلافگي و بي حوصلگي عروس خواهد شد. توصيه مي شود اين زمان را به حداقل رسانده و بخشي از کارهاي روز عروسي را، يک روز پيش از روز اصلي مراسم انجام دهيد. هزينه هاي کسب شده بوسيله سالن هاي زيبايي به عوامل بسيار زيادي بستگي داشته و در رنج هاي متفاوتي قرار مي گيرد. برخي از سالن هاي زيبايي هزينه هاي بيشتري داشته و از خدمات و امکانات بروز تري برخوردار مي باشند.

 

آرايشگاه مردانه

متاسفانه توجه بيش از حد به عروس و تشريفات  تزئيني وي، نقش داماد بسيار کمرنگ بوده و توجه کمتري به وي خواهد شد. بايد توجه داشت داماد، تکميل کننده زيبايي هاي عروس در جشن عروسي  بوده و توجه به انتخاب کت و شلوار، رنگ لباس و نوع لباس با توجه به استيل وي از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. يکي ديگر از مسائل مهم و قابل توجه در برگزاري جشن عروسي و توجه ويژه به داماد، انتخاب مدل موهاي داماد و آرايشگاه مردانه است. توصيه مي شود در انتخاب مدل موهاي داماد، حتما به حالت چهره و فاکتورهاي ديگر توجه داشته و تنها به مدل موهاي روز بسنده ننماييد.

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,برگزاری,جشن,عروسی,ماندگار, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:33

درب‌ اتوماتيک شيشه‌ ميرال مغازه و ويژگي هاي آن

حتما تاکنون انواع مختلف درب اتوماتک  را ديده‌ايد، درب‌هايي شيک و زيبا در طرح‌هاي مختلف و براي مصارف گوناگون. درب اتوماتيک انواع مختلفي دارد؛ درب اتوماتيک شيشه‌ ميرال و غير شيشه‌اي. درب‌هاي اتوماتيک غير شيشه‌اي معمولا به عنوان درب پارکينگ‌ها، درب ورودي کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي براي مصارف مختلف مانند درب ورودي مغازه ها، پاساژ‌ها، بيمارستان‌ها، دفاتر، ادارات و … استفاده مي‌شود.

ما در آنلاين دُر به برسي انواع مختلف درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي مي‌پردازيم و اطلاعات کامل و جامعي در مورد آن ارائه مي‌دهيم. درب اتوماتيک تلسکوپي  يا کشويي و درب اتوماتيک دايره‌اي از جمله درب‌هايِ اتوماتيکِ شيشه‌ايِ توليد شده هستند که براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته درب‌هاي اتوماتيک ديگري نيز وجود دارند که براي مصارف مختلف توليد و عرضه مي‌گردند که از ذکر آنها صرف نظر مي‌کنيم.

ويژگي‌ درب‌هاي اتوماتيک

  1. عايق حرارتي: درب اتوماتيک به دليل عملکرد سريع خود هنگام باز و بسته شدن درب، مانع از هدر رفت انرژي در فصول سرد و گرم سال مي‌شود. حالت خودکار و اتوماتيک بودن درب در حين باز و بسته شدن نکته مهم و تاثير گذار در هدر رفت انرژي است.
  2. عايق صوتي: هنگامي که درب به طور کامل بسته است، مانع از نفوذ سرو صداي خارج از مجموعه ساختمان به داخل و بر عکس خواهد شد. که اين ميزان صدا توسط دستگاه‌ها و ابزارهاي اندازه گيري ميزان صداي محيط قابل سنجش است. البته ميزان جلوگيري از ورود سر و صداي مزاحم به درون، بستگي به نوع شيشه‌هاي استفاده شده در ساخت درب اتوماتيک دارد. عموما درب‌هاي اتوماتيک ساخته شده با شيشه لمينت نسبت به شيشه سکوريت و ساير شيشه‌ها عايق صوتي مناسبتري هستند.

آنلاين دُر نماينده رسمي فروش انواع درب اتوماتيک شيشه‌اي است. فروش انواع درب اتوماتيک آنلاين دُر ، درب اتوماتيک آچيلان دُر و ... با موتور هاي قوي و اپراتور آلماني و ايتاليايي در شرکت آنلاين دُر به فروش ميرسد. علاوه بر آن درب اتوماتيک گِرد و گَردان نيز در شرکت آنلاين دُر موجود ميباشد و بنا به نياز خود ميتوانيد هر مدل را انتخاب و خريداري نماييد.. در صورتي که قصد خريد هر مدل از درب‌هاي اتوماتيک را داريد با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشيد.  شرکت آنلاين دُر عرضه کننده انواع درب اتوماتيک شيشه‌ اي با قيمت‌هاي مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش معتبر مي‌باشد. قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي عموما متاثر از قيمت شيشه مورد استفاده در ساخت آن است. همان طور که قبلا ذکر شد شيشه‌هاي مورد استفاده در ساخت درب اتوماتيک شيشه‌اي از نوع شيشه سکوريت و يا شيشه لمينت مي‌باشد. که قيمت اين شيشه‌ها بر روي قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي تاثير مستقيم دارد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

----------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/3v0CX

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : درب‌,اتوماتیک,شیشه‌,میرال,مغازه,و,ویژگی,های,آن, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 310 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:18

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : عوامل,تاثیرگذار,بر,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 276 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:11

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 280 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:35

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

 

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

d633982_.jpg 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

 

 

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : دکتر,سعید,قریشی,دکتر,ارتودنسی, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:49

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:32

قيمت ارزان درب اتوماتيک

مانند ريل کاور هنگر مقطعه ريل فريم قطعات پلاستيکي انواع چرخ دنده فولي و غيره نيز فعال ميباشد

فروش انواع موتور درب شيشه از ايراني چيني ايتاليايي و سويسي تايوان با قيمت ارزان درب اتوماتيک  تجاري بي واسطه فريم هاي خاص استيل و فولادي فريم لوکس وارداتي مينا درب در زمينه قيمت ارزان درب اتوماتيک شيشه اي قيمت ارزان درب اتوماتيک

قيمت ارزان درب اتوماتيک درب ريموتي در تمام نقاط تهران

ne3a_1.jpg

قيمت ارزان درب اتوماتيک

قيمت ارزان درب اتوماتيک دولنگه ،ريلي، کرکره برقي ،  درب هاي بادي قديمي با قطعات اصلي و با ضمانت

 قيمت ارزان درب اتوماتيک انواع جک – برد – چشم – ساخت ريموت يدک به صورت شبانه روزي با ضمانت

مرکز قيمت ارزان درب اتوماتيک تخصصي و حرفه اي انواع درب هاي شيشه اي اتوماتيک

تعمييرات تخصصي و حرفه اي انواع قيمت ارزان درب اتوماتيک شيشه اي (دولنگه, ريلي,تک لنگه) و انواع درب اتوماتيک

و انواع قيمت ارزان درب اتوماتيک درب شيشه اي اتوماتيک و کرکره برقي با کيفيت بالا و نازلترين قيمت حتي تعطيلات

تعميير اپراتور, تعميرسنسور, تعميرموتور,تعميرمدار فرمان قيمت ارزان درب اتوماتيک

تعميير مدار فرمان و انواع بردهاي الکترونيک و کنترل باکس قيمت ارزان درب اتوماتيک

تعويض و تعمير دنده گيربکس جک درب و تعميير موتور آن قيمت ارزان درب اتوماتيک

 قيمت ارزان درب اتوماتيک. درتمام نقاط تهران  جوشکاري و ريگلاژ درب و تعويض قرقره زير قيمت از نوع فولادي ريلي از نوع فولادي و تعويض ميلگرد آن نصب کرکره برقي با قيمت ارزان درب اتوماتيک .

 

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت,ارزان,درب,اتوماتیک, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:05


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

 

بارانی...
ما را در سایت بارانی دنبال می کنید

برچسب : Iran,tourism, نویسنده : kavoosifar kelasshaftom بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 2:54

لینک دوستان

خبرنامه